poniedziałek, 9 lutego 2015

Trochę o mnie?

Witam Was Kochani! : D Korzystając z okazji, że mam teraz ferie i pełno wolnego czasu z racji choroby : / postanowiłam napisać coś o mnie : D Długo zastanawiałam się co by to mogło być... aż w końcu zadecydowałam TAG 25  PYTAŃ O MNIE. Mam nadzieję, że Wam się spodoba : D


1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Hmm... Nie wiem czy posiadam taką rzecz. Raczej nie mam rzeczy która jest mi niezbędna gdy gdzieś idę potrafię się też obejść bez telefonu :) 
2.Ulubiony  sklep z ciuchami ?
 Myślę, że h&m 
3.Czy lubisz pływać ?
Pewnie!
4.Masz jakieś fobie ?
Mam fobie przed ciasnymi pomieszczeniami : / 
5.Pijesz kawę ?
Nie! Nie lubię pić kawy.
6.Co robiłeś o 24:00 ?
Leżałam w łóżku próbując wymyślić sposób jak powstrzymać się w końcu od kaszlu i zasnąć :( 
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Tak 
8.Często piszesz smsy ?
Nie, wolę zadzwonić do kogoś 
9.Czytasz książki ?
Jestem filmomaniaczką. Zdarza mi się przeczytać książkę jednak częściej oglądam filmy 
10. Masz duży pokój ? 
Nie wydaje mi się, jest średni 
11. Kiedy masz urodziny ?
19 maja 
12. Jakich piosenek słuchasz ?
Różnych. Najczęściej tego co wpadnie mi w ucho 
13. O której chodzisz spać ?
Zależy czy jest weekend czy muszę iść następnego dnia do szkoły :( 
14. Malujesz paznokcie ?
Tak jeśli mam na to czas 
15. Twoje największe marzenie ?
 Tajemnica  :o 
16. Co lubisz robić ?
Spędzać czas z przyjaciółmi 
17.Jesteś leniem ?
Tak, jednak staram się pozbyć  tej wady 
18. Czego się boisz ?
 Staram się przezwyciężać strach :)
19. Umiesz śpiewać ?
 Raczej nie haha
 20. Zjadłabyś cytrynę ?
Pewnie 
21. Facebook vs Twitter ?
 Facebook
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
Facebook , Blog i Youtube .
23. Ulubiona piosenka ?
Nie mam jednej ulubionej .
24. Dużo śpisz ?
 Niestety tak :( 
  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
 Siatkówki i ręcznej 

Mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś o mnie :) Chętnie poczytam wasze komentarze : D Do zobaczonka <3 

9 komentarzy:

  1. Dobrze, że starasz się przezwyciężać strach :)
    Zgodnie z prośbą obserwuję i liczę na rewanż :)
    zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O, a ja mam urodziny tego samego dnia tylko, że w grudniu.Kiedys próbowałam zjeść cytrynę, jakby to określic było pełno kwaśnego śmiechu.
    Avenue Franche

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubie h&m, ogólnie mamy dużo wspólnego:)

    A w odpowiedzi na twój komentarz(produkty do włosów Aussie) , tak używałam już ich i są świetne, moje włosy się nie puszą i pięknie pachną. Jedyny minus, że ją drogie i szybko się kończą (przy najmniej w moim przypadku) ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię H&M, ciekawy TAG ;)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W wielu kwestiach odpowiedziałabym bardzo podobnie :)

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe fakty! Pytałaś się o wspólną obserwację ja już obserwuję teraz twoja kolei :)

    http://annestyle15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe fakty :) tez straszny ze mnie leń :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. też najczęściej odwiedzam te strony internetowe co Ty :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji na moim blogu :)
    zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń